Amanda

TACK!

Publicerad 2009-10-04 13:59:53 i Allmänt,

Nu tänker jag bara tacka till er alla mina vänner som redan uppvaktat mej , har haft ett sjukt kul veckoslut med mina vänner! På fredag var det tjejkväll + några pojkar ;) skitkul hade vi med en massa skratt och gråt, chockande fakta osv. Jäkla härliga människor!

Igår blev det shopping i H:fors med Jossan feat. Vici, det också med en massa skratt. Dock blev det inte mycket shoppat pga. att jag ska till Sthlm med mor min om en vecka , JAA!! Där ska vi shoppa oss panka. Bokstavligt. Nej, men mycket shopping iaf! På kvällen satt vi hos min far och tog det lugnt bara , riktigt småmysigt nog, inget speciellt.

Jag måste bara säga än en gång att mina vänner är bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela