Amanda

Stockholm i mitt hjääärtaaa

Publicerad 2009-10-14 19:26:50 i Bilder,


Okej , inte Sthlm , men H:fors för att det var en så fin bild.


Jag och min mor blev chockade när vi hittade snö mitt i Stockholm, någon som vet förklaringen till det?


Och så förälskade jag mig e Monki's provrum , dessutom var hela butiken ju bara för härlig. Därifrån köpte jag bara en härlig lila plånbok, fast jag egentligen skulle ha kunnat bära hela butiken med mej hem!


Jahapp, där har ni nu några Sthlm bilder. Blev inte så mycket bilder eftersom att min mamma inte gillar att bli fotad, och jag vill ju inte gå omkring och fota mej själv hela tiden , blir ju långtråkigt!

Nåja, men kul resa var det iaf. Något som jag gärna gör om, tack mamma <3

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-10-17 02:24:35

Snön blev kvar efter en snoukka tävling förra v slute

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela