Amanda

Lördag

Publicerad 2009-10-24 14:29:16 i Bilder,




Jag har redan hunnit med mycket idag:

-Vaknat upp med Sarah & Emma
-Sett på The Mentalist
-Kaffe med Susku och Vici
-Dataaaa



Och planerna för idag är att vara med Susku heela kvällen , bara ta det lugnt tror jag,
eller fara på en liten hemmafest om vi orkar :) Riktigt skön lördag har jag på känn att det blir!


Här är då en bild från gårdagen hos Sarah på hela min outfit, med Sarah i bakgrunden.
Samma min på båda bilderna , jag vet, men jag tycker minen passar en cheerleader ;)

Vad jag har på mej är :
Topp från Gina, kjol från Only , strumpbyxor nånstansifrån och ett par fotbollsstrumpor.
Och sen fick jag låna Nette's pompoms senare på kvällen.


Tack för festen Nadde <3














Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela