Amanda

Jahap

Publicerad 2009-10-18 00:12:37 i Allmänt,

En bra sak tar alltid någon gång slut, fastän det är tråkigt. Men visst finns det en massa lögner här i världen! Vissa lögner är ju små vita lögner, och vissa är sådana som kan såra en människa djupt..

Usch vad jag hatar lögner. Hur kan människor vara sådana lögnhalsar och ljuga mot sådana de påstår sej att älska. Förbannad blir man på sådant. En av mina vänner har blivit insatt i en sådan position, och jag vet precis hur det är för jag har också varit där. Men man kommer ur det, men det tar tid och det är oftast svårt. Men tur så har man sina underbara vänner att tacka för stödet i sådana situationer.

Något jag vill säga dej är att du är värd något så mycket mer än det du har fått nu. Någon så fin som du borde inte behöva stå ut med sånahärna grejer. Du är otroligt viktig för mej och jag finns här här för dej i vått och torrt. Bara att ringa när som helst på dygnet ifall att du vill prata, du är fin!

Några namn tänker jag inte nämna, men du som jag menat detta till vet vem du är.

Älskar dej!

Kommentarer

Postat av: ewe

Publicerad 2009-10-18 01:08:27

I LOVE YOU <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela