Amanda

Aah!

Publicerad 2009-10-05 16:07:32 i Allmänt,

Nu har jag båda praoplatserna fixade helt klart, lämnat in pappren till polisen om mopedkortet och alla papper inlämnade till skolan. Känns så jävla härligt att faktiskt fått allt jag tänkt göra gjort, för en gångs skull! Ända jag borde nu är att läsa min modersmålsbok, men jag tror jag tänker läsa den när jag åker till Sverige på söndag, det är ju trots allt inte så himla kul att åka båt med mamma. Eller vem vet, kanske vi hittar på något riktigt fånigt? Man vet aldrig!

Sen eftersom att jag missar 3 skoldagar nästa vecka , kommer jag att missa 2 prov också som jag måste ta igen sen följande vecka, så jag kommer att ha 5 mysiga prov på 4 dagar. JESS! Vad mer kan man be om? Joo, att vi antagligen ska ha just modersmålsboken läst tills den veckan tror jag, myyys!

Men jag har inte tänkt ta någon större stress över det, borde nog klara mej i alla fall så..

Nu ska jag slappa och fortsätta se på One Tree Hill, så jävla bra serie.

Ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela