Amanda

YEAH

Publicerad 2009-11-15 12:12:28 i Dagbok,

Idag har vi då en tråkig söndag igen . Eller ganska skön egentligen. Har bara tänkt slappa, spela Sims och sen fara till mamma något skede !

Gårdagen var skitrolig ! Först var det fotbollsavslutning var jag fick hederspris, vilket gjorde mej jätteglad. Där på avslutningen bestämde vi oss för att gå ut och äta, så det gjorde vi sen. Haha, och vid maten satt jag, Desse och Jenny och snackade om Sims så vi bestämde oss för att jag for hem efter min laptop och for till Jenny, var vi alla sen satt vid varsin dator och spelade sims. (HAHA, MIMMI SKRATTA BÄST DU VILL! :D)

Kvällen blev sedan skitrolig med fest hos Oliver med en massa härliga mänskor (och förstås mindre härliga också, de var ssssssssssådär.  ;D) Men jag hade iaf skitkul, men den slutade lite tidigt p.g.a. en orolig pappa och att jag är riktigt förkyld så jag var trött.

Tack Oliver för festen <3

Kommentarer

Postat av: mimmi

Publicerad 2009-11-15 13:14:50

hehhe, ni e nog så sorgliga ni :---D <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela