Amanda

Tråk

Publicerad 2009-11-14 00:51:34 i Dagbok,

Tänkte bara slänga in ett inlägg före jag lägger mej för ikväll, eller så spelar jag kanske lite Sims 3 eftersom att jag nyss fått det installerat.

Vad har jag gjort idag? Jo , varit sista dagen på praoplatsen och fått lite jobb klart för framtiden , wiho! Extra pengar sitter aldrig fel. Och nu på kvällen var jag hos Issa och tog det lugnt och hade det bara kul. Nu sista timmarna var nästan bäst då vi blev så slöa och trötta så man skrattade åt allt och inget. Så grymma tjejer dedär! :)

Imorgon blir det fotbollsavslutning och på kvällen blir det väl fest, eller hur Ewe? ;)

PUSSgodnatt

Kommentarer

Postat av: ewe

Publicerad 2009-11-14 11:13:48

FIESTAA :DD

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela