Amanda

Tisdag

Publicerad 2009-11-24 17:05:22 i Allmänt,

Haha, och idag igen tänkte jag skriva onsdag till rubrik, vilken råddpotta jag är !

Skoldagen har varit riktigt skönt, lite argument här och där, men det har varit riktigt småroligt, fast den var rätt så lång. Och efter skolan har jag bara haft det mysigt med min älskade, tyvärr nog sjuka (febrig) mamma . <3
Bästaste mamman !

Ikväll blir det dans och pilates, vilket jag verkligen ser fram emot ! Ska bli jäkla skönt att dansa igen .

Jag har en otroligt positiv period för tillfället, jag är nämligen glad nu hela tiden. Jag vet inte riktigt varför. Men som t.ex. idag när jag steg av bussen började en tjej jag inte talat med på säkert ett år tala med mej om helt vardagliga saker , men det fick mej på jättegott humör ! Tänk så småsaker kan cheer one up .



PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela