Amanda

Slappa

Publicerad 2009-11-25 19:16:42 i Dagbok,

Jahap, nu har jag då avklarat 3,5 timmars träning idag , så kan ni gissa vad jag ska göra nu ? Jo , SLAPPA! Bara ligga och se på film eller kanske läsa lite bok. Jag läser inte ofta böcker , men när jag har en så bra bok som Så länge vi båda andas (Twilight 4) så läser jag mer än gärna !

Imorgon blir det shopping med Jossan i H:fors. Jag ser faktiskt jättemycket fram emot det, dels för att jag inte shoppat på länge och dels (större delen) för att hänga med bara min Jossan en hel eftermiddag, och det har jag saknat! Vad som står på inköpslistan äär :

-Julfestklänning
-Heels
-Vinterrock



Något av detta kanske blir mitt imorgon :)

Kommentarer

Postat av: S

Publicerad 2009-11-27 17:01:45

Vart kommer klänningen längst till vänster ifrån?:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela