Amanda

Rummet

Publicerad 2009-11-30 16:14:23 i Bilder,

Igår var jag med mamma min till Ikea efter att vi fört min bror och hans dagenefter-kompisar till flygfältet för att sedan resa till Schwiez. Men till det jag egentligen skulle berätta om - Ikea! Vi gick där några timmar och jag hittade en massa nödvändigt och lite till ! Och nu , nu äntligen är mitt rum klart. Förutom att det skulle sitta bra med en flatscreen TV, men den klarar jag mej utan. Här kommer nu några suddiga bilder :



MYS! Hyllan på första bilden är ny, and I love it !

Kommentarer

Postat av: sarah

Publicerad 2009-11-30 19:00:35

OI mandy det blev helt supermysigt/fint !!!!

Postat av: Janscii.

Publicerad 2009-11-30 20:09:20

Fint rum! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela