Amanda

Prao

Publicerad 2009-11-02 16:49:40 i Dagbok,

Idag har jag då haft första dagen av min jobbpraktik. Riktigt kul har det varit. Jag "jobbar" i en klädbutik, så mitt jobb är att plocka upp en massa grejer, men det är faktiskt roligt! Dessutom är de som jobbar där jättetrevliga och chill, så det gör atmosfären där jättebra! Lyckat val av praoplats helt enkelt ! :)

Annars har jag kommit till pappa idag, det är så mycket lättare att vara här eftersom att han bor så centralt . Har t.ex. ungefär 4 minuter till praoplatsen. Så jag och några chicks for ut idag runt i olika butiker, jag hittade en datorväska som jag önskar mej till julklapp av far, och så var vi till apoteket och blev shopaholics, haha!


Haha, slött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela