Amanda

Lördag

Publicerad 2009-11-07 13:20:51 i Dagbok,

I morse vaknade jag av att Jossan som sov här övernatt for hem och städa, duktiga hon . Och sen dess har jag legat i sängen. Haha, eller inte riktigt, jag har faktiskt duschat och klätt på mej , och nu sitter jag här och ser på EMA's top 10 performances. Egentligen skulle vi en hel hög med tjejer fara till Sarah ikväll för att se på bandat EMA, men tyvärr så funkadë det inte när hon skulle banda. FAN!  Så antagligen blir det bara myskväll hos Sarah ikväll, eller något helt annat. Får se lite!

Igår slutade ju min första praovecka, den veckan i Exact, och oj så jag har haft det bra. Allt har varit så lugnt och skönt och så är ju personalen där så himla trevlig! Som tack för att jag var där och hjälpte denhär veckan fick jag 20 € att shoppa för i klädbutiken + ännu 25% rabatt på allt jag köpte. Hihi. Så det blev en julklapp/födelsedagspresent ;) och lite smått och gott åt mej själv. Dessutom före  jag gick hem igår fick jag ytterligare denna för att fira fredagen, haha:




Ha en bra dag!

Kommentarer

Postat av: ewe

Publicerad 2009-11-07 20:20:15

födelsedagspresent ? (;

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela