Amanda

Haha

Publicerad 2009-11-19 14:10:12 i Dagbok,

Måste bara påpeka att jag hade grym uppdatering igår! HAHA :D Var nämligen på träningar tills kl. 1830 och sen for jag till Sarah övernatten med några flickor, awesome!

Idag har jag haft en skön skoldag, vi har sett på en hel del innebandy såå . Och nu ska jag snart börja göra mej klar och sen fara och träna. Ska prova på något nytt i gymmet, nämligen Bosu, låter ju rätt så kul iaf.

Och imorgon tänkte jag, Susku , Siri och kanske Jossan och Anton fara på Michael Jackson's This Is It . Någon som sett den och vill kommentera? ;)

Ha de gött.


För övrigt vill jag ha såhär långt hår igen , det blev nog lite för kort när jag var och klippa mej . Men det behövdes väl ..

Kommentarer

Postat av: Suska

Publicerad 2009-11-19 14:20:54

JAG FOTA OCH STYLA , kom ihåg att skriva ;))

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela