Amanda

Ha-ha!

Publicerad 2009-11-04 20:31:05 i Allmänt,

-Till den som tyckte att jag är en snobb som tycker att jag endast köper märkeskläder. Inte sant! Visst gillar jag märkeskläder, de är oftast fina, är gjorda av bra material, har bra kvalitet och så, men inte är det ju märket jag kollar på. Och inte stör det ju precis om det är ett märke på plagget jag köper, men vetni jag har tänkt om.

Jag tänker inte alls köpa en Peak collage (detta är nu inte pga. kommentaren) utan istället tänkte jag köpa en härlig outfit jag satte ihop idag. Inte så speciell, men skitsnyggt tyckte jag att det blev. En lila 3/4 ärmad tee av jätteskönt material och en fransväst, skitsnyggt till partyparty! Visar sen när jag har det köpt, om det nu blir så ;)

Så sug på den du!

;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela