Amanda

Go'kväll!

Publicerad 2009-11-08 00:41:02 i Dagbok,

Usch vad slö jag är nu. Har spenderat kvällen med Susku och Vicis hos Oliver, var det också var några andra pojkkompisar. Vi gjorde inte mycket, såg på film och tog det bara riktigt lugnt. Egentligen skulle fest ha suttit riktigt fint ikväll, men det blev bara inte av, synd nog! Nåja, men det sparas till mycket sen ett annat veckoslut.

Jag och Susku pratade just om bloggningen. Jag gör det för min egen skull, speciellt för att kunna läsa tillbaka om vad man gjort. Mycket roligare såhär än att läsa dagbok och så kan man på det sättet väcka gamla minnen ju. Och tänk sen om 5 år när jag läser tillbaka, hur roligt det kommer att vara när man inte ändå kanske tänkt tillbaka så mycket. T.ex. tänka tillbaka på denhär kvällen och tänka på hur trevligt det har varit att spendera den med goda vänner och kanske fundera på var de vännerna studerar nu.

Spekuleringar på gång. Egentligen borde jag sova, så nu blir det att tvätta ansiktet och tänder och sen hoppa i säng.


Godnatt (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela