Amanda

Fame!

Publicerad 2009-11-08 21:28:42 i Allmänt,

Baby remember my name ;)

Jag var just och se den filmen med några flickor, och OJ kan jag bara säga om filmen. Enligt mej var den sjukt bra. Fick en riktig kick från filmen så nu är humöret på topp. Många kallar filmen löjlig, men fortsätt bara kalla den vad ni nu vill , men jag gillade den. Filmer som gör en på bra humör är ju inte dåliga , right? ;)

Denhär månaden kommer det att bli måånga biobesök.

Nämligen så måste man ju se Michael Jackson's This Is It, eftersom att det inte är klart ifall att den släpps på film.

2012 är ju antagligen också sevärd, den har iaf fått bra förväntningar.

OCH NEW MOON FÖR FAAAN! GAAAH, har ju väntat på 2an sen jag såg ettan för första gången . Den dagen jag får se den filmen kommer jag att vara L-Y-C-K-L-I-G!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela