Amanda

Drömmar

Publicerad 2009-11-25 19:42:10 i Allmänt,

Jag är en sådan person som väldigt sällan kommer ihåg mina drömmar. Jag vaknar oftast upp mitt i en dröm och tänker att nu tammefan ska jag komma ihåg denhär drömmen. Men vetni, ca 5 minuter efter det har jag helt och hållet glömt det, sorgligt men sant.

Men idag kom jag faktiskt ihåg min dröm , för en gångs skull. Och fy vad den var hemsk.

Jag kommer inte helt klart ihåg , men jag var med några kompisar hos Natti ( vi är inte ens så värst nära vänner) och bara tog det lugnt. Vi surfade runt på internet om saker som anden i glaset och sådant, och mitt i allt låg det en bild på bordet var det var en flicka som störtblödde från 5 djupa sår på bröstet som skurits upp av en kniv. Antagligen läste vi på internet om detta, men vi alla visste i alla fall om historien bakom bilden.
Mitt i allt kom Saleisha ( hon från Top Model cycle 9 ) och skulle utföra samma hemska grej på mej som på flickan på bilden, men jag ville inte. Efter en stund av bråkas insåg jag att jag faktist måste göra detta för att typ rädda mänskligheten, och så gjorde hon det. Och jag bara fortsatte leva efter det.

Usch ! Hela dagen har jag fakiskt gått och varit lite rädd för Saleisha , speciellt när jag stod i duschen i morse. Fy för Saleisha! :(



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela