Amanda

Café

Publicerad 2009-11-09 13:31:57 i Dagbok,

Våran andra prao vecka har börjat , och nu är jag i ett café. Jag var riktigt sur här tidigare eftersom att jag trodde att det skulle bli hemskt, men så farligt var det ju faktiskt inte. Det är helt okej där, + att man får äta massa bakelser, haha!

Imorgon ska jag, Isabel och Josephine fara till Vidars fotostudio var Sofia, som är där på prao, ska fota oss. Jag har varit där förr, då Ewe jobbade där och då ville hon också fota mej. Värsta modellen ju, haha! Nejnej, men det kommer bli riktigt roligt med så härligt sällskap. Wish me luck ;)

Annars måste jag ju kanske fundera ut något att ha på mej när vi fotas. Måste prata med de andra 2 och Sofia om hur de vill ha det. Hmm...

PUSS

Kommentarer

Postat av: sandra

Publicerad 2009-11-09 15:53:15

är det faktiskt inte inom rimliga gränser att äta på jobbet? :P / sandra h som jobbar där ;))

Postat av: Mandy

Publicerad 2009-11-09 18:54:16

Säkert är det, men jag kan inte äta hur mycket bakelser som helst, så det man får äta är en massa för mej :P!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela