Amanda

Slöär

Publicerad 2009-05-03 21:53:35 i Bilder,

Idag har jag slöatslöat, läst Twilight och varit datanörd och sett på TV . Aktiva jag! Ända jag har rört på mej att jag förflyttat mej från min säng från pappa till min säng till mamma .
Och ingen träning blev det idag heller. Pappa väckte mej tidigt och sa att de skulle till landet, och jag som fortfarande egentligen sov , reagerade inte. När jag sen vaknade påriktit kom jag ihåg min träning,  ringde min bror som var hos mamma , men han kunde inte heller köra för att han hade grym hangover. Dessutom var mina träningskläder hos mamma och jag hos pappa så jag orkade inte börja ringa runt till hela världen , så jag lät det vara..

Och imorgon blir det match , om jag kommer ihåg rätt så skulle vi spela mot JoKi T94 på Kolsolan hiekka. Har ingen aning om var det är, men dit ska jag!
Är ganska grymt taggad över matchen och har grym lust att spela !



Såhär är jag uttråkad ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela