Amanda

Over

Publicerad 2009-05-23 19:17:20 i Bilder,

Jahapp, då var det över. En riktigt kul dag, med stämningen på topp! Iaf på stadion :) Ekenäs klarade sig riktigt okej , med åtminstone 2 guldmedaljer tror jag och flera fina placeringar!
Och shoppingen blev det inte mycket av, köpte en skjorta och sen blev min plåmbok stulen! Otroligt ledsen blev jag, och det var inte lite pengar jag hade i den .. Den blev stulen när jag och Susku var in till Helsingfors, jag hade den i min väska och köpte mitt i H&M och så gick vi till dinsko, och där kollade jag inte efter den och när jag stod vid kassan i Ginatricot var den borta. FAN!


Jonna sprang fint!

Underhållingen VINK

Våran hejarklack ;)

Pojkarnas masstaffett


De fick sina pris

Flickornas masstaffett med bara 720 personer på planen!

I stort sett lyckad dag nog, onödiga sura personer men sådana finns det alltid :)

Kommentarer

Postat av: Janscii.

Publicerad 2009-05-24 11:31:32

Hur blev din plånbok stulen?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela