Amanda

Nighty

Publicerad 2009-05-06 22:16:49 i Allmänt,

Haha , inatt har jag faktiskt drömt saker jag kommer ihåg. Och de drömmarna är riktigt sjuka.

Första var att jag var i en korgbollstävling . Vi skulle öva att "donka" . Och jag hoppade sjukt höga hopp, men det är inte det som var det sjuka , utan det sjuka var att när man flög där uppe i luften skruvade jag av mej mitt eget huvve och använde det som en korgboll . Lite speciellt va?

Andra drömmen var att jag var på min sommarstuga som vanligt . Vi hade en svart, söt katt där , antagligen någon grannes. Den var hela tiden jätte kramgo och så , ända tills den blev galen och fäste sig fast vid min strumpa . Då började jag skratta, eftersom att den gjorde konstiga miner . På samma gång tänkte jag använda katten som en fotboll, bara att jag skulle sparka iväg sockan och allt och se om jag fick katten och sockan prickade i ett serveringsfat, och det fick jag. När katten väl hade landat där, sträckte den upp tassarna och såg otroligt aggressiv ut och tog en pumpa och kastade den mot mej. Men den prickade tyvärr inte , utan jag skrattade bara. Sen bestämde jag mej för att äta katten. MUMS..

Haha , någon som kan tyda drömmar ? ;D

Godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela