Amanda

Match 2

Publicerad 2009-05-04 21:16:10 i Sport,

Hade andra seriematchen idag, som förlorades med ställningen 0-1 . Vi spelade mot JoKi , som kommer från staden Jokela , där den första skolmassakern här i Finland var. Det kändes när man kom in i staden att något hänt där . Det kändes helt enkelt. Nåja, men tillbaka till matchen.
Om jag själv får säga var det nog vi som hade spelet, men  de sköt ett snyggt mål som var omöjligt för vår målvakt Cato att ta. Men bra match tycker jag!

Annars är jag lycklig för jag har min thnigy jag sytt i skolan klar, och det kommer väl bild på den sen när jag använder den ;) Men lyckad är den.

Nu ska jag ladda upp ett EGO Collage och sen återgå till att se Canada - Finland matchen. Hård match dethär, Finland leder för tillfället med 2-1 , vilket är jättebrraa.


Före matchen i min underbara spelskjorta , #20 !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela