Amanda

Kristi himmelsfärd

Publicerad 2009-05-21 17:26:02 i Dagbok,

Altså är vi lediga idag, skönt! Har bara slappat och tränat idag & just nu sitter jag hos min kuliga vän Evelina. Har inte hängt med henne på en tid , och jag har faktiskt saknat hennes sällskap !
Nu om en stund ska vi dra oss mot ettans match , och sen så småningom ska jag cykla hem till Langansböle.
Vi hade annars dansföreställningar idag och det gick riktigt bra tycker jag. Och för er som missade det ska vi uppträda före kanontian vid dragsvik ;) om ni är intresserade då.

Igår gjorde jag inte heller mycke, hängde med Susku, Jeannette, Minna & Robbe . Tog det lugnt för det  mesta ;) Riktigt skön kväll! Bilder kommer senare.

Nu match !

MOO

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-05-21 21:37:46

robbe, din kille ? :)

Postat av: evelina

Publicerad 2009-05-21 22:02:38

hihi, kuliga evelina (A)

du e kulig ;)<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela