Amanda

Houh

Publicerad 2009-05-06 19:45:53 i Dagbok,

STRESS!

Okej , inte egentligen , men har stressat i onödan idag iaf. Efter skolan fick jag stressa för att få mina fotbolls och danskläder ihopsamlade, och sen for jag och träna. Sen till pappa och hjälpa honom med lite jobb och sen stressa hem för att hinna hem före mamma , eftersom att hon ska ha en italiensk väninna med sej.

Imorgon kommer vårt hus dessutom vara invaderat av italienare. Ca 5 italienska pojkar kommer hit på kaffe. Mamma håller nämligen på med något projekt i sin skola , men tyvärr hinner jag inte träffa dem eftersom att jag har match igen.

Och nu ska jag bara ta det lugnt och mysa för mej själv, och senare kolla Finland - USA matchen. Ha en fin kväll!


Här ser ni mitt nya armband jag fick igår. Wauwau!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela