Amanda

Beklagar

Publicerad 2009-05-03 17:51:43 i Dagbok,

Ursäkter härifrån för urusel uppdatering, men jag har varken haft lust, orkat eller hunnit. Har nämligen gjort något hela veckoslutet & därför inte haft tid att vara datanörd. B)

Men jag kan ju börja med vappen. Vi började hos Susku , grillade gott och hade trevligt. Där fotade jag lite, men glömde förstås min kamera där sen , så det blev bara bilder från Suskus från vappen. Runt 9 for vi mot centrum, var vi träffade massa härliga mänskor och bara hade kul hela kvällen. Tyvärr hade jag glömt min nyckel till pappa här i Langansböle, så vi fick vänta tills pappa kom hem innan vi fick gå hem dit och sova. Och det blev ganska sent, och mycket kallt!

På fredagen for nattgästerna hem ganska tidigt, alltså Susku och Lina. jag tog det lugnt och vilade upp mej efter festande med Twilight , solande på balkongen och kinamat. Pappa hade lämnat pengar åt mej så jag kilade iväg till kinarestaurangen i stan och köpte friterad kyckling, gourmé !
Senare på dagen kom Susku , Jossan , Tavga och Vici in till stan så vi gick ut i det fina vädret och njöt, fast det var lite kallt i chinos, usch! Så vi gick hemåt, och på torget kom Ewe och sa att vi fick komma till henne och se på hockey den kvällen , och så blev planerna. Var hemma ganska tidigt den kvällen efter att ha skvallrat med Frans på hemvägen.

Lördagen var i stort sätt såhär :
- Med Jossan till Stallörsparken med paj och läsbart
- Fotbollsmatch
- Ewe
- Hihi, buseri runt på stan , hittade på skoj
- Träffade Robbe och sade grattis och hängde med honom en stun
Och det var det :)


Stallörsparken en vårkväll .

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela