Amanda

4 DAGAR!

Publicerad 2009-05-26 19:21:00 i Bilder,

Och sen har vi sommarlov! Sjukt, att tänka att denhär veckan får vi sommarlov, otroligt skönt ju. Jag och mina fina klasskamrater har varit chockade över detta hela dagen.

Annars var skolan lam, vi gjorde inte mycket. Ända var typ att vi besökte ett museum . Efter skolan gick jag på stan och fixade några nya kort och gick sen till min pappa efter lite pengar , och gick sen och köpte en ny bh, riktigt fin! Rosa spets , naughty ;) Och annars har jag sovit under dagen , hade också tänkt fara på länk  , men det blir knappast av idag. Eller kanske, vem vet..


Sarah var ensam, stackarn!




MUSEUM!


& så tänkte jag bara berätta att vi har god skolmat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela