Amanda

Uschvadkalltdå!

Publicerad 2009-03-16 16:15:02 i Allmänt,

Sitter här i min brors rum med mitt härliga täcka omvirat runt mej , och ändå fryser jag, usch !

Idag har jag varit i skolan , som började med 2 timmar handboll . Jag tycker inte alls om handboll, eftersom att det känns som om man bara skulle springa fram och tillbaka hela tiden . Enformigt helt enkelt . Annars var skoldagen som alla andra. På andra timmen handarbete idag blev jag helt förstörd, jag var trött och hungrig, så då kom jag på att jag inte sku få fara hem efter skolan , utan hade istället 2 timmar volleyboll med flickorna.
Träningen gick helt okej , fast vi bara var 6 på träningen . Men vetni om en vecka sitter jag antagligen i bussen påväg någonstans i österbotten . Ser faktiskt massor fram imot det, kommer va en skitrolig resa ha jag påkänn!

Men nu ska jag kolla någon film och koppla av innan kvällens träning, måsh :>

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela