Amanda

Thursday

Publicerad 2009-03-05 19:38:53 i Allmänt,

Veckans ända torsdag idag , wow! 

Dagen har gått ut på att vara i skolan , 1½ h volley med pojkarna, 1 h 15 min volley med flickorna och sen hem . I duschen , och sen kom jossan hit ! Vi såg på en film som heter Babysitters, lite annorlunda än vad man hade tänkt sej (; Och nu kokar jag ägg för att sen kunna äta mina tortilla . Och jo jag vet att många tycker att jag är konstig som lägger antingen ägg eller banan i tortilla, men gott är det ! :D

Försträckning i mitt vänstra lår fick jag igår . Inte skönt alls ! Tar sjukt varje gång jag lägger vikten på benet , och det är ju oofta !

Annars har jag fått 3 nya lediga hyllor i mitt klädskåp idag, så det är jätteredigt nu . Eller iaf inte lika trångt som förut , och det gillar jag . Flyttade nämligen alla mina träningskläder till hjälpköket, och jag har ju en hel del av dem . Så nu är mitt rum redigt igen , skönt .



Tror inte det har varit såhär redigt förr, någonsin ! (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela