Amanda

SooTired

Publicerad 2009-03-08 21:02:04 i Allmänt,

Otroligt trött är jag nu , efter ca 6 timmars nattsömn så är det väl okej !

Jag for ju som sagt till stan och till gymmet, och efter lite blondimoments från vissa håll var vi där inne (; Tränade ca 2 timmar, och sen gick vi till Vici och duscha . Då ren började jag bli trött . Och så åt vi där, hade inte riktigt ätit på länge så . Lite före 2000 var Suskus träning slut , så vi gick och mötte henne till tågstationen och sen till Vici och se på film och ta det lugnt . Jag kom just hem med Suskus mamma , som var snäll och kom efter oss . Och nu sitter jag här ,snart påväg att gå och sova, skönt ! Behöver en lång natts sömn . Och imorgon bitti direkt när vi kommer till skolan har jag 2 timmar handboll , usch !



Godnatt <3

Kommentarer

Postat av: Bea

Publicerad 2009-03-08 21:03:30

sv: Härligt det :)

- Med mig är det bara bra

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela