Amanda

Sommartid

Publicerad 2009-03-28 23:25:45 i Dagbok,

Sommartider hejhej ;)

Nånä , kanske inte. Men nu är det sommartid iaf . Klockan är nu här i finland egentligen 0119, fast min datorklocka visar 0019 . Men dethär är ett tydligt tecken på att det snaart blir SOMMARTIDER HEJHEJ !

Festen ikväll var helt ok . Jag for till Cessi runt 1900 , var vi bara satt och tog det lugnt. Efter ca. 1 h kom vår skjuts efter oss och körde oss till skogby , var festen var . När vi kom dit var dansgolvet tomt , så jag , Lellu och Sofie började dansa ;) Efter en stund var det lite mänskor som kom med, och efter en ännu längre stund var vi måånga som dansade . Helt roligt hade jag , till och från lite. Men överlag var kvällen rätt så lyckad så .
Kom hem just, konstaplarna ( haha ) kom och stängde festen , eftersom att lukio inte hade något polislov -. Nåja, men jag fick bra skjuts hem med snälla Sofie's mamma :) Så det var ett stort + !

Men nu ska jag läsa tvätta mej , byta om och sen krypa ner till Twiligt . Har sett fram emot dethär länge .. Eheh , men bra bok är det !

Godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela