Amanda

Sjola

Publicerad 2009-03-06 11:45:32 i Allmänt,

Sitter i datasalen , igen ! Har engelska och vi ska egentligen söka material om någon film , men jag tror inte riktigt någon gör det (:

Skoldagen har varit som alla andra, inget speciellt . Bara suttit på alla timmar , varit lite i min egen värld osv. Efter skolan , som slutar kl.1300 , ska jag antagligen gå på kaffe med Ewe , och sen kanske via Lindex om jag hinner, för jag borde få dendär födelsedagpresenten klar..  Men ingen stress med den .

Ikväll ska jag hänga med Josefine . Vi skulle egentligen fara och bowla , men det verkar passa bättre för de flesta om vi far imorgon , så . Det blir väl bara slöas hemma eller något :) Skönt det med ju!

Och vädret är HÄRLIGT idag ! Solen skiner , men snön smälter så det blir vått . Uschusch , men annars perfekt ! Saknar våren och sommaren oliiiidligt mycket . Vill använda sommar och vårkläder , utan att frysa !

Men nu kom läraren så gotta go , hejs !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela