Amanda

Over

Publicerad 2009-03-29 15:54:26 i Dagbok,

Så var veckoslutet förbi igen då . Tråkigt , alltid går de för fort ..

Idag har jag varit på gudstjänst ( inför konfirmationen ) , till pappa var jag lästa bok , TWILIGHT <3 , och till lunchen och äta . Hos pappa flyttade jag också om möblerna i mitt rum , och jag är jättenöjd . Det blev liksom ett stort utrymme mitt på golvet när man kommer in , så det gillar jag . Förut har det varit ganska sådär flummigt så.

Nu håller jag på att försöka hitta något ställe vart jag kan lägga mina barnböcker. Jag behöver dem ju inte mer precis, men mamma höll på att börja gråta ( nästan iaf ;> ) När jag sade att jag inte ville ha dem i mitt rum mer, att jag behöver utrymme till annat . Så hon förbjöd mej att föra ut dem till förrådet , så jag ska försöka tömma något skåp som jag inte använder sådär aktivt. Kanske jag sku kunna föra ut vintersportutrustningen , som skridskor och snowboardboots ? Får se hur det blir ? ;)



Uttråkad (Y)

Nu kommer jossan hit snart, har städat min hylla och den är NAIS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela