Amanda

Oj vad sjukt

Publicerad 2009-03-17 16:27:30 i Allmänt,

Idag på volleybollträningen , så skulle jag göre en såndär grej var man sparkar bollen , och så gick det inte så bra och så fick jag jäääätte sjukt i  ljumsken . Altså går jag som en man nu , sött (; Så altså ser jag helt ut som en man från topp till tå nu . Går nämligen omkring med mina gråa XXL mjukisbyxor och en Älä löi , en ole hurrit t-skjorta i storleken XL, mysigt ! Kvällens planer ääär, träningar . Surprise .. Simma med Ewe ikväll i alla fall :>

Nåja , och så önskar jag Susku och Tavga att krya på sej , PUSS<3

Har inget roligt att berätta till såå . hejs!

Kommentarer

Postat av: Suuskuanna

Publicerad 2009-03-17 18:50:25

i'm trying i'm trying! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela