Amanda

Nu blee de kväller

Publicerad 2009-03-14 23:15:58 i Allmänt,

Kvällen gick ut på att jag gick hemifrån jäkligt sur runt 1800 efter ett gräl med mamma. Gick till Jossan och där försökte vi få igång deras Wii apparat, men utan framsteg, så vi kollade på Madagaskar :) Jag blev kär i ekorren. pfuff !
Efter att filmen tagit slut och att Jossan varit ut och gå med Linas hund ringde Ewe och frågade om vi ville komma dit . Så vi fixade skjuts och poff, så var vi där. Vi spelade Wii , som Ewe faktiskt fått att funka, med hjälp av 3 pojkar så . Och annars satt vi bara och talade och så spelade vi lite fotboll , hah. De som var där var Jossan, Ewe, Totte, Matte, Simon och jag. Riktigt lyckad lugnt lördagskväll :)

Nu ska jag antagligen kolla någon film eller serie eller något och sedan sova, för imorgon ska jag på barnkalas, tjoho!

Godnatt . <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela