Amanda

Lugnt&mysigt

Publicerad 2009-03-28 00:29:54 i Bilder,

Kvällen blev att åka in till stan , fara och hyra filmer med Jossan och sen gå till Vici . Filmerna vi hyrde var Fjorton suger och Boogieman. Jag såg varkendera till slut ,eftersom att jag somnade ;) De väckte mej runt 0030 , för då skulle vi snart åka hemåt. Och ja, så beställde vi pizza från Dekan , och ojoj vad den var god efter att inte ha ätit på en hel dag ! Mums :9



Mattatimmen var slö , och efter en stund fick jag till och med läraren, Henkka, övertalad att lägga musik på .
JEAJEA!



Cafésällskapet och bild på hur fint jag och Tavga solar (;



Såhär har jag sett ut idag. Fick vårkänsla i morse när jag klädde på mej , så chinosen åkte på :)


Men  nu ska jag sova. Ska imorgon tidigt och fixa inför lunchen vi ska ha . Men före jag lägger mej blir det nog lite Twilight läsning . Är fast i boken , wou .

GODNATT <3

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-03-28 18:18:57

Vad söt outfit :)

Postat av: Mandy

Publicerad 2009-03-28 23:17:45

Tack ! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela