Amanda

Lördagen

Publicerad 2009-03-01 16:49:21 i Bilder,

En riktigt rolig dag sådär överlag .

Vaknade tidigt eftersom att jag sku med ut till Bromarv för att hjälpa till lite på min styvfars bygge . Där bar vi tegel och annat tungt . Jag fick också köra mönkiä över isen (vet inte vad den heter på svenska) :D och det var roligt . Körde jättehårt ju !

När vi kom hem duschade jag och klädde på mej , hade lust för stora sköna kläder, så det blev en enorm lila t-skjorta och resten svart . Egentligen sku jag och Susku fara till stan då , bara för att gå när det var så härligt väder . Så jag for till henne , och hon hade klädkris så vi satt där en stund och funderade på hennes kläder som hon sku ha på kvällen .

Tiden sprang iväg , så vi hann inte till stan , så vi kom hit till mej istället . Jossan och Lina kom också hit då och de sku bli övernatten . Vi fixade oss för kvällens fest , och snygga blev vi (; Ett skede kom Nici efter oss och körde oss till Theo . Där satt vi kanske en timme och pratade och hade roligt , tills Nici kom efter oss igen . Tack massor Nici <3 Då körde hon oss till Backgränd , och där var vi tills festen stängde , ca 0100. Då fick vi skjuts hem med Tobias syster och for till Theo igen . Natten slutade med att Susku kom hit och sova , Lina for hem och Jossan till Anton . Så lite annorlunda än tänkt , men det gick ju bra iaf ! :)



Bromarv var fint ! Och så måste jag ju göra en snöängel i den orörda snön .
Dålig kvalité pga. fotat med telefon



Kommentarer

Postat av: fanny

Publicerad 2009-03-01 17:21:58

härligt hår du har :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela