Amanda

It's such a sunny day

Publicerad 2009-03-31 20:47:50 i Dagbok,

Eller det var , men härligt var det . Satt ute över en timme med Twilight boken och solbrillorna och njöt . Det var lite på 17 grader här utanför , var det var helt vindstilla . Ojoj ,vad jag längtar till sommaren , hoppas bara den snart är här !

Idag i skolan hade jag matematikprov , och det gick jättebra tycker jag . Men så tycker jag allt som oftast efter matta proven , och så har jag endå fumlat i någon uppgift . Men jag är nöjd än så länge iaf . Annars var skolan inte speciell alls . När jag kom hem fixade jag lite ätbart till mej och gick sedan , som jag redan berättade ut.
När jag kom in igen , då jag hoppades på att ha fått lite färg , var jag fortfarande blek .. Men jag hade också tydligen blivit jättetrött, så jag sov en stund .
Och sen var det dans och sen hem igen . Riktigt behaglig dag , och jag har varit på gott humör p.g.a. vädret. Hoppas det håller i veckan ut (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela