Amanda

Gröhm !

Publicerad 2009-03-27 17:59:58 i Dagbok,

Har glömt min kamerasladd hos min pappa , är hos mamma nu och jag är ARG! Fan säger jag bara .

Hade mitt filmföredrag idag på engelska, och jag själv tycker att jag pratade grötigt , men de andra tyckte det var bra . Nervös var jag också . Efter skolan gick jag, Ewe och Tavga på polka kakao till Café Ekdahls. Och mums vad den var go' !
På vägen hem när jag och Tavga orkade gå iväg från Ekdahls, stannade vi var det var lé från vinden och solade . Stod där på samma plats säkert 20 minuter, och det var skönt! Man kände så bra att våren var i luften ! Hoppas snön bara smälter snart .

Jag har fotat en hel massa, men alla bilder kommer imorgon eller sent inatt, eftersom , som jag redan sa, har min kamerasladd hos pappa. Härliga vårbilder måste jag säga :) !

Ikväll ska vi till Vici , eller först ska vi köpa mat och hyra filmer och sen dit och njuuta  ^, Skön kväll tycker jag !

Hoppas ni också har en fin fredag (K)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela