Amanda

Gokväll

Publicerad 2009-03-22 18:14:23 i Allmänt,

Usch vad lat jag är . Jag var aldrig ut och sålde några lunchbiljetter, för fortfarande känns det pinsamt att gå och knacka på dörrar, känner sej som någon scout flicka . Inget illa till scouter, men jag har fått en bild för mej att de brukar göra så .

Jaa, har inget nytt att skriva. Inget nytt har hänt för mej .. Tråkigt tråkigt ! Jag är ganska trött idag , har bara lust att typ kolla någon film , eller serie. Kanske Gossip Girl eller 90210 . Riktigt skvaller,bortskämda ungar serier . Men jag gillar sånt så (; Sitter nu annars bara och kolla på Paris Hilton's new BFF , hihi ^,

Men nu ska jag inte tråka mer , eftersom att jag inte har något kul att skriva , skulle egentligen kunna gå ut och gå eller något, skulle vara skönt .

PUSSHEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela