Amanda

God Lördag

Publicerad 2009-03-14 14:41:30 i Bilder,

Skönt med lördag !  Har sovit länge och gott , och blev väckt av Susku som ville ha mej till stan . Åt lite cheesecake som min styvsyster har bakat (gudomligt, blev nu snål igen så jag går just tillbaka och äter mer) och sen for vi till stan . Där gick vi omkring i det härliga soliga vårvädret tills det mulnade till, och då gick vi och satte oss på ett café .
När vi suttit där en stund ringde jag runt till ungefär hela min familja tills min styvsyster kom efter mej , och sitter nu här .

I stan köpte jag ett par örhängen som var på rea . Skulle antagligen inte annars ha köpt dem , men jag har en såndär grej i mej att om jag hittar något som är fint och billigt måste jag köpe det .



Härligt väder!


Gårdagen var kul, kommer mer om det senare. Så om ni är intresserade av bilder, kika in igen (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela