Amanda

Gårdagen

Publicerad 2009-03-14 15:19:09 i Allmänt,

Nu har jag då samlat krafter till att fixa dethär inlägget (;

Skoldagen var nog ungefär som alla andra, bara att jag slutade 1300 , vilket var skönt . Kom hem med bussen då och gjorde lite smått och gått, sydde bl.a. en kjol . Visste inte riktigt vad jag skulle ha på mej på kvällens Bratz-party så . Och svarta kjolar kan man alltid ha. Nåja, runt 1600 for jag till Lina och valde kläder till mej. Det blev en svart kort kjol (lånade av Susku) en grön topp och en blå tröja . Lite svårt att få det precis som min Bratz hade , men det gick ju bra iaf. Vi var där hos Vicis lite sent , lite över 1800 . Och vi alla hade lyckats superbra med att få oss att se ut som dockor ;)
Kvällen blev jättelyckad med god mat , massa skratt och filmer . I slutet av filmerna var vi alla lite dåsiga , men men , så brukar det ju bli . Dessutom var det fredag, och då är man oftast slut, förutom om det är fest (;

Igår hade jag lösögonfransar, och jag tycker mina ögon blev jättecoola. Önskar att jag hade så långa ögonfransar hela tiden . Det skulle ju antagligen bli lite jobbigt imellan med glasögon och så , men tufft sku det vara . Och jag som inte är van att använda lösögonfransar tyckte de var tunga och de var ganska jobbiga att lägga dit, men det va värt det .




Måste bara nämna att gårdagens efterrätt var härlig ! Maräng , choklad och åter maräng, perfekt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela