Amanda

Gamla godingar

Publicerad 2009-03-26 18:32:26 i Allmänt,

Är nu hos min pappa, som bor inne i Ekenäs stad . Har just gått igenom gamla bilder , från hösten t.ex. Vissa är riktigt fina så jag tänkte ladda upp dem här :)


Jossan-Mandy .  Värst vad jag har mycket bilder av denna Jossan nu , men söt är hon :) !



Om jag kommer ihåg rätt tyckte jag flickorna var jättesöta eftersom att de gick och sjöng, var tvillingar och hade likadana kläder , hih.

Sitter nu som bäst här och leker med photoshop . Försöker lära mej , men det är jobbigt eftersom att denhär datorn är så trög !

Men nu ska jag gå och försöka övertala min bror att lära mej lite om powerpoint eftersom att jag ska fixa lite tills engelska föredraget jag har imorgon om Never Back Down .

PUSSHEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela