Amanda

Free

Publicerad 2009-03-18 15:18:05 i Film,

Underlig dag dehär, vardag utan träning . Sådan har jag inte haft på vääldigt länge . Eller egentligen sku jag ha träning idag , men om jag nånsin vill ha min ljums frisk så måste jag pausa lite. Och på dethär sättet är mamma också nöjd (;

Usch , idag hade vi jobbig skoldag , 8-15 . Men nu är  jag ledig resten av dagen , possitiivt ! Ska antagligen vara med Susku senare idag något skede, annars bara ta det lugnt och kolla någon film .

Mer har jag inte att säga, eller jo , har någon något bra filmtips ?

Jag har i alla fall ett. Ni måste se filmen Taken ! Jäkligt bra film . Fast jag vanligtvis inte brukar gilla actionfilmer så var denhär super ! Såg den på måndagen och jag går ännu och dagdrömmer om den , och då måste den vara bra .



Men nu ska jag hitta en ny film att kolla,
Ha en bra fortsättning på denna onsdag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela