Amanda

Förkyld

Publicerad 2009-03-30 15:18:07 i Dagbok,

Var så jäkla trött i morse så jag tänkte nästan bli hemma , men jag ville inte missa handarbete timmarna vi hade idag .. Så jag for till skolan som vanligt, men skippade gymnastiken och satt där på sidan och läste Twilight. Edward är ju bara härlig. När jag läser föreställer jag mig alla hans miner osv. , och wow , han är nog faktiskt mycket snyggare i min fantasi än i filmen ;) Och är man snyggare än honom i filmen är man inte annat än HET!
Annars var skoldagen som alla andra, inget speciellt . Och dessutom var inte handarbetsläraren där, så jag fick inget gjort heller, behöver nämligen hennes hjälp . Satt och trädde ett armband istället , som jag tyckte blev riktigt fint och somrigt . Jag kan ladda upp bild på det senare .
När jag kom hem åt jag ett jättemellanmål , som var jättegott . Mums ! Och mer har jag inte gjort ..



Makaroner och löskokt ägg, yummie :9

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela