Amanda

Fieeest

Publicerad 2009-03-22 16:22:04 i Allmänt,

Gårdagens fest var helt okej . I början var det lite segt , men när det började komma mänskor dit blev det nog riktigt roligt . Musiken var dessutom helt okej . :)
Jag var hemma lite före 0100, Tobias var snäll och körde hem mej , annars skulle jag ha hamnat gå . Och när jag kom innanför dörren somnade jag bums.

Idag har jag inte gjort mycket, varit på träning, var vi var bara jättemånga , 4 stycken , och det var ungefär allt. Har just sett slut Bring it on 3. Den är riktigt kul nog. Och snart ska jag ge mej ut och sälja lunchbiljetter. Uchfy. Jag gillar inte alls det, pinsamt att gå från dörr till dörr tycker jag ^, Annars måste jag väl packa idag, för imorgon ska jag till Kokkolaa :D Volleyturneringen där blir nog antagligen jätterolig, hiih!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela