Amanda

Diudiu

Publicerad 2009-03-07 12:36:33 i Allmänt,

Lördag då . Sov till ca. 1000, och har sett på Scrubs sen dess . Har inte planerat på att göra något förän halv 5, då jag ska fara på match till Kisakallio, var vi möter Valtti . Vi har fått stryk av dem förut , men nu ska det svängas på steken (;

Och ikväll blir det antagligen bowling , bara jag hinner hem tills dess ! :D

Och nu ska jag berätta en rolig historia .
Jag hade tappat bort en fin scarf i skolan denhär veckan, jag hade fått av min mamma för ca. 2 år sedan. Och jag har aldrig sett en någon med en sådan. Och igår i bussen , såg jag en person med en precis likadan scarf . Så jag gick fram till personen , som då käftade imot och sade att det var personens egen. Och jag trodde inte riktigt på personen , så jag bad att få titta lite på halsduken , och oho. Så såg jag att den hade precis samma upprispningar som min egen halsduk hade haft . Så jag frågade lite varifrån den var och så , och personen sade att den var från en plats, varifrån jag är säker på att den inte är köpt . Och det hela slutade med repliken :
- Du kan nog få den om du vill ha den , men jag har nog inte tagit den !
Och så fick jag den och gick tillbaka och satte mej .
När jag kom hem skickade personen ett SMS och berättade att personen hade tagit den från såndär plats vi hade i skolan var efterglömda grejer var och att personen inte visste att den var min . Och bad om förlåtelse .
Så det var helt okej , men så kan det gå :)

Men back to Scrubs, bye !

Kommentarer

Postat av: Bia

Publicerad 2009-03-07 13:52:23

Postat av: bia

Publicerad 2009-03-07 13:53:33

var går gränsen för fräckhet ?! Kiva mänskor :)

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-03-12 07:38:23

HAHA

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela