Amanda

Calling out winter

Publicerad 2009-03-11 19:39:49 i Bilder,

Otroligt trött på dethär vintervädret ! Idag har det dessutom varit det värsta, slaskigt och vått . Måste säga att jag hatar det . Att måste se sej för vart man än stiger så man inte hamnar i en djup vattenpöl , mysigt..

Idag har jag inte gjort mycket. Skolan var ganska lugn , eftersom att 9orna var i heureka , som är ett vetenskapsmuseum i Helsingfors . Slutade runt 1500, efter en hel dag med läsämnen . Gick till pappa och satt och pratade med honom en stund . Sen gick jag till Lindex och köpte ett par söta trosor , och så lite födelsedagspresenter, det blev riktigt bra (:
Lite före 1700 gick jag till vår träning som vi hade i Sportten , och vi hade Bodyattack , som oftast är grymt tungt, men också grymt skönt efter ! Men mina ben mådde inte så bra , men det har gått över nu. Här hemma har jag duschat och ätit och det är ungefär allt. Och ja, så har jag läst lite geografi eftersom att jag har förhör imorgon.

Jag vill ha en tatuering ! Janina från skolan har just lagat en tatuering som är coool ! Och jag vill också haa . Det jag sku vilja ha är ett kinatecken som betyder hope. Har suttit och ritat in olika kinatecken nu på min arm . Kan visa snart (; Vore tufft !



"Tatueringen" är ditritad , och den är lite ovanför min handled.

Kommentarer

Postat av: Jessica

Publicerad 2009-03-14 16:34:47

jag har just dendä tatueringen ;D

Postat av: Mandy

Publicerad 2009-03-14 23:11:30

Oj , ja e avundsjuk (;

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela