Amanda

Barnkalas

Publicerad 2009-03-15 17:50:33 i Allmänt,

Min dag har bestått av att ha vaknat runt 1100, sett på tv och varit på barnkalas, skoj !

Det var min styvmors barnbarn som fyllde år , 6 och 8 år gamla blev de. Söta ungar ! De fick en massa paket som dom öppnade direkt de fick chansen till det . Sen åt vi lite, de hade jäkligt fina kakor . Jag har aldrig själv fått sådär fina kakor, harm (; Nåja och så lekte de lite . Helt okej , skulle ha kunnat vara värre.

Nu ska jag snart sätta igång med att jobba på min platina projekt. Det ska vara 6 sidor långt, texten då , och det ska vara inne på tisdag . Jag har två sidor klara och har ungefär all fakta där redan , bra ! Har ingen aning om vad jag ska göra åt saken. Får kanske lägga en metall till dit för att få mer fakta. Hmm , skulle inte alls orka . Vill bara lägga mej ner i min säng och kolla en film , men nej . Det får jag inte idag. BLÖ !

Kommer in bilder från kalaset senare , har några sockersöta bilder där med !


Hoppas ni haft en bra söndag hittills :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela