Amanda

Back back back it up

Publicerad 2009-03-08 14:30:52 i Allmänt,

Bra ny låt jag inte hört förut, heter

Left Side ft Sean Paul - Back

It Up





Jeajea .


Gårdagen var riktigt okej. Vi vann matchen mot Valtti 1-0 , och Ida skjöt matchens ända skott långt ifrån rakt upp i krysset, snyggt !

Var hemma ca 2030, lite senare , och sku vara och bowla 2100 , så det blev jättestressigt. Men jag hann iaf . Fick bara hoppa i duschen , klä på mej snabbt och packa min kass och hoppa in i bilen som Suskus bror Daniel körde och raka vägen till bowlinghallen . Bowlingen gick intebraaa ! Första serien blev jag ändå andra av 4, men andra omgången sjönk min tur lite så jag blev sist, ojdå ^,

Efter bowlingen gick vi till Prisses och köpte flottiga , äckliga franskisar , fast ändå goda . Man mår alltid illa efter att man ätit mat därifrån , jag iaf !

Och så gick vi till Theo , satt där några timmar . Sen till Tommens för att andra skulle äta, och sen hem till pappa  ;) Somnade runt 0230 .

I morse vaknade jag med tur , eftersom att min väckarklocka hade sagt upp sej. Vaknade en halv timme före jag sku till kyrkan , så jag hann dit riktigt bra .
Efter kyrkan gick jag hem och tog en låång dusch . Hade egentligen tänkt duscha före kyrkan med det hann jag ju inte med . Nååja , sånt händer väl . Så tog jag det lugnt en stund och gick sen till klasslunchen vi hade i skolan för att samla in pengar till klassresan om lite mer än ett år .

Och jag kom just hem , har nu suttit här . Om någon timme kommer pappa efter mej så jag far till stan och sen till gymmet med Vici . Jag tycker om gymmet, eftersom att man får träna helt i egen takt , och då blir det oftast inte så mycket tränat, men lite iaf (; Och efter det ska vi ta det lugnt med Susku någonstans , låter bra va ? :>

Men nu ska jag hitta på något . Hejjs !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela