Amanda

What a night!

Publicerad 2009-06-07 10:48:34 i Dagbok,

Gårkvällen gick inte alls som planerna , men den slutade ju bra iaf. For till gammelboda runt 8, satt där och gjorde inte mycket, kom mot stan 12 tiden och sen gjordes det lite allt möjligt. 4 timmars sömn blev det inatt eftersom att jag gick till kyrkan och kollade på en konfirmation. Mer tänkte jag inte berätta, men knasigt värre säger jag bara!
:D

Usch jag är helt slut , och om en timme ska jag och spela fotboll med Jossan , Simon & Matte. Kommer antagligen inte bli mycket spelas, men man känner sej duktig iaf! Sen tänkte jag också kanske fara och kolla en match idag, och fler planer har jag inte. Sovasovasova!

Kommentarer

Postat av: sannie

Publicerad 2009-06-07 12:04:05

ha en fin dag

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela